SO MUCH

0kommentarer

Jag har så himla mycket att göra just nu. Studiebidraget från CSN är ju helt knäppt. Vadå hur ska jag kunna gå till Swedbank och byta mina kontoinställningar? jävla fjasko ju. Aja, så är det. Ska väl skicka en fullmakt till mamma så hon kan hjälpa mig.
Har tenta och två veckor, så jag öser järnet!
Nya kursen startar nästa vecka, barnen har lov och det bli ju inte så himla mycket plugg för min del dååååå. Men men, får väl ta det för vad det är.
Till helgen bjuds det på ännu en finmiddag. hähä jag älskar det! klä upp mig i klänning och smycken, fina skor och hela faderullan. yipe!

Idag ska barnen ha pianolektioner och sånt, så denna dag kommer väl flyta på ganska bra tror jag!

Fredag imorgon, yeey!
Nu ska jag börja jobba :) Ha det toppen!

 :)

Kommentera

Publiceras ej