BILDER FRÅN JULFIRANDE

0kommentarer

Här kommer lite bilder från mitt julfirande i USA.
Jag spenderade en hel del tid hos min gamla värdfamilj. Trivs så himla bra hos dom :)
 
Skolan har börjat och jag har haft lektioner i en vecka nu. Jag läser två matte kurser, statisitik och derivata, jag läser Mikroekonomi, religion och geologi. Det är faktiskt kul med så mycket variation. Läser en kurs mer än vad jag gjorde förra terminen och det visar sig i antalet läxor. Håller på att skriva en ganska kort uppsats i religion just nu, sen ska jag läsa geologi och ekonomi. 
På fredag åker jag och David till Florida och ska vara där i tre dagar, kommer bli super roligt! Vi ska se lite olika städer och gå på Universal Studios, det är en nöjespark. Kommer ta massa bilder så jag visar vad det är då!
 
Ha det bra tills dess, njut av vintern i Sverige. Här har vi ungefär 18 grader och sol, ska bli omkring 23 grader varmt i Florida.
 
 
hhh
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej