HAWAII BILDER

0kommentarer

Här kommer lite bilder från Hawaii resan! Jag har inte haft internet på länge, men här kommer lite bilder. Mer kommer framöver från jul och så!
David antog en hula-hula utmaning. Dock vann han inte, men det såg bra ut. haha!
Helikopter tur runt Hawaii's största ö. HÄFTIGT!
Jag med havet i bakgrunden. vilket paradis!
Jag utanför den största aktiva vulkanen i världen. det bara rök hela tiden därifrån och det var ganska kallt på toppen!
 
Jag med Davids småsyskon, Sophia, Beatrice och Julian. 
 
Jag framför ett JÄTTETRÄD. Förmodligen ett av det äldsta i Hawaii. 
David och jag precis vid ett stort vattenfall som hette "regnbågsfallen". Super häftigt!
 
David och hans syskon på den "svarta" stranden. Alla sandkorn var kolsvarta(från lava).
Utsikten från Diamond Head. Honolulu är huvudstaden i staten Hawaii och den största staden. 
Jag och David hajkar upp ett berg.
 
 
Fler bilder kommer framöver! klockan är TVÅ PÅ NATTEN... jag har rest i typ 24 timmar, men nu är vi äntligen hemma!
 
 

Kommentera

Publiceras ej