TILL HELGEN

0kommentarer

Hej alla!
Har tänkt lägga ut lite bilder till helgen!
Tänkte även då uppdatera lite om bröllopsplaner och så. Det är nämligen mindre än 6 månader tills jag byter efternamn!! Känns helt galet det där med att byta namn, undra hur lång tid det tar innan man vänjer sig att skriva sin signatur annorlunda och allt sådant.. Måste även fråga min kära mamma vem jag ska ringa i Sverige angående namnbyte, kan ju inte heta något här i USA och något annat i Sverige.
 
Nu ska jag gå till skolan, har bara två lektioner idag så det är ju ganska skönt!
 
Ha det bra i Sverige och hoppas ni njuder av vintern! Nu har kylan passerat och det är åter runt 13-20 grader varmt här :)
 
Mina värdbarn har blivit så stora. Denna bild tagen från Julen 2013 hemma hos dom :)
 

Kommentera

Publiceras ej