99 DAGAR

0kommentarer

Idag är det tvåsiffrigt, 99 dagar kvar tills jag % och David gifter oss!!! Allt rullar på bra och vi har bokat smekmånad också. eftersom det är mitt i sommarn tänkte vi att det är bättre att åka norrut, det stormar så himla mycket under sommaren i södra USA och i Bahamas ock alla öar däromkring. Europa var nog lite för dyrt för oss..
SÅ. vi bestämde att vi ska åka till KANADA! Jag älskar berg och häftiga landskap och det finns det gott om dit vi ska.

Vi ska klättra en del, vandra i bergen, åka kanor och göra en två nätters ridtur ute i det vilda. Sen avslutar vi med två nätter på ett tjusigt hotell och unnar oss massage och god mat. Ganska härligt om jag får säga.

Ha det bra i Sverige! Jag pluggar vidare och har massor av prov och arbeten som ska in hela tiden så jag gör inte mycket mer än bara läser och läser..

Kommentera

Publiceras ej